.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه ای سرگشاده به استاندار مطرح شد ؛
اخراج 14 جوان مازندرانی با کدام تدبیر و امید !
شمال نیوز: چرا اگر کسی حرفی بزند و یا اعتراضی کند با ادبیات «اخراج می کنیم» با پرسنل برخورد می شود هدف از ایجاد فضای غیبت، رعب و تهدید چیست؟

به گزارش شمال نیوز: چند ماه از انتصاب مدیر جدید جهاد دانشگاهی مازندران نگذشت، وی در یک اقدام شتاب زده 14 نفر از پرسنل این واحد را با عنوان تعدیل نیرو اخراج نمود.
این اقدام با واکنش فراوان روبرو شد، تا جائیکه این افراد در نامه ای سرگشاده به دکتر فلاح مدیریت ارشد استان تظلم خواهی کردند.

متن نامه عینآ درج می گردد: 

جناب آقای دکتر فلاح  استاندار محترم مازندران

سلام علیکم
احتراماً، همانطور که مستحضرید بعد از خلق حماسه سیاسی 24 خرداد 92 و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری ما، بارقه های امید در دل کارکنان جهاددانشگاهی هم دمیده شد و امیدها به تدبیر مسئولین جدید این نهاد بسته بود.

اما با گذشت چند ماه و انتخاب رییس واحد مازندران، متأسفانه تصمیماتی از سوی مسئولین واحد، به منظور اخراج یا با ادبیات آقایان،"تعدیل"، اخذ شد که تاکنون منجر به بیکاری و اخراج 14 نفر از نیروهای جوان، توانمند و متعهد به نظام و رهبری گردیده است.

طبق اظهارات مکرر مسئولین فعلی این نهاد: « حدود 37 نفر از پرسنل این نهاد باید اخراج گردند که باید با سیاست چراغ خاموش این مورد صورت پذیرد» البته کلیه برنامه های این گروه در پس پرده و در جلساتی بسیار محرمانه صورت می پذیرد .

هنوز اینکه آیا برنامه نوشته شده و مدونی برای پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی در مازندران وجود دارد یا خیر مشخص نیست! به نظر می رسد برنامه ریزی دقیق و خاصی به منظور انتقال مجموعه به شهری دیگر کلید خورده است که گام اولیه اش اخراج نیرو می باشد.
سوال اینکه اگر برنامه ای وجود دارد، چرا نباید نیرویی به مجموعه اضافه شود؟ صرف این توهم و ایجاد شایعه که مجموعه در حال غرق شدن است پس باید برای نجات خودمان، همقطارانمان را به آب بیندازیم تا ما نجات یابیم آیا دلیل موجه و عقلی به نظر می رسد؟ و یا اینکه اگر افراد اخراج شده ناتوان هستند، پس این استعفاهای پی در پی سایر کارکنان چیست؟ چرا اگر کسی حرفی بزند و یا اعتراضی کند با ادبیات «اخراج می کنیم» با پرسنل برخورد می شود هدف از ایجاد فضای غیبت، رعب و تهدید چیست؟
تحت فشار قرار دادن معاونین، به منظور معرفی همکاران برای اخراج به چه منظوری می باشد. این دیکتاتوری و تک صدایی یک فرد برآمده از تهران با لابی گری های متعدد بر چه مبنایی صورت می گیرد.

مگر فروش 400 هکتار از زمین های متعلق به جهاد دانشگاهی مازندران در منطقه ساحلی چپکرود جویبار که در گذشته های نه چندان دور به ثمن بخس فروخته شد در کارنامه این آقایان کم بود که اکنون داعیه فروش ما بقی آن را دارند. کارنامه ای که سرشار از فعالیتهای... چون؛ هبه ساختمان جهاد دانشگاهی مازندران به دانشگاه مازندران، فروش دامداری با 800 رأس دام شیری به همراه کلیه تجهیزات، فروش زمینهای جهاد دانشگاهی در کرفون، بابلسر و ... و فروش کلیه تجهیزات کشاورزی در دوره ریاست یکی از همین آقایانی که اکنون در سمتی دیگر می باشد رخ داد که الان هم با خفت تمام حتی به دنبال فروش خودروی اداره می باشند. 

جالب اینجاست این افرادی که اکنون داعیه دلسوزی دارند چرا دائماً به دنبال ناامید کردن نیروهای جوان در حوزه پژوهش اند که بر روی 2 طرح کلان ملی با ارزشی بالغ بر 250 میلیارد ریال در حال انجام خدمت می باشند. آنچه که از شواهد بر می¬آید آقایان مثل گذشته های دردناک جهاد دانشگاهی مازندران به دنبال واگذاری طرحها به تهران می باشند، پس البته که این دلسوزی که آقایان از آن دم می زنند هم، فریبکارانه و مزورانه است.

آیا این درست است که در حال حاضر با این ادبیات که اینجا هم مثل پادگان است با آنانکه انتقاد و یا مخالفتی داشته باشند با بهره گیری از گزاره های مختلف و در قالب های گوناگون نه تنها مخالفین بلکه منتقدین را یا از صحنه بیرون می کنند و یا مجبور به سکوت می نمایند.

جناب آقای استاندار
جدای از همه این مسائل، اخراج نیرو آنهم یک ماه مانده به عید بدون دادن مطالبات و با هدف سر دواندن نیرو و با این گفتمان که شما می توانید به دنبال وکیل و... باشید برای گرفتن مطالبات، با چه هدفی صورت میگیرد؟ مسئولین و دلسوزان نظام کجایند که در این مجموعه ای که به فرموده مقام معظم رهبری: «مولود مبارک انقلاب است»، اینقدر توسط یک عده نا اهل، جولان داده می شود، افرادی که میراث حکومت داریشان را از طلحه و زبیر به ارث برده اند.

چون یک عده نفوذ دارند و صاحب لابیگری های قدرتمند هستند می توانند هر کاری را انجام داده و جوانانی را که دستشان به جایی بند نیست را خوار و خفیف کنند. جوانانی که اکثرشان یا فوق لیسانس یا دانشجوی دکتری می باشند. این برنامه جلوگیری از هیأت علمی شدن یک عده تحصیل کرده با دانش علمی، به چه جهت می باشد؟

اگر این آقایان نمی توانند مجموعه ای را ،که بدنه اصلی اش را جوانان پرتلاش و صاحب انگیزه تشکیل داده اند، هدایت کنند چرا سکان هدایتش را بدست گرفته اند؟ چرا؟

لذا از جنابعالی و سایر همکاران محترم تان استدعا داریم که جلوی این افراطی گری ها و کج روی های جهت دار را، بگیرید. دست جوانان بی ادعایی را بگیرید که حاضرند برای آبادی این نهاد گذشتهای فراوانی را انجام دهند.

والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 اسفند 1392
اخراج؟اونم تو این دوره زمونه؟با این سختی ها و گرفتاریها؟اینقدر بیرحم نباشید.قیامتی هم هست.
نا شناس 4 اسفند 1392
اين ١٤ نفرو بفرستيد با اسكانيا مسافرت همه جى حله اقاى رييس نونوار جهاددانشكوووهى.
نا شناس 4 اسفند 1392
سلام به کلیه مخاطبین سایت شمال نیوز
من به عنوان یکی از پرسنل جهاد دانشگاهی مازندران چند سوال از این دوستان و موافقین نظر انها دارم امیدوارم معقولانه و منطقی پاسخگو باشند:
1) سازمانی که اینقدر از گذشته تا به الان دچار اینهمه مشکلات است چرا تا به حال سکوت کرده و چیزی نگفتید؟؟؟؟ شاید دلیل آن گرفتن اضافه کاریهای آنچنانی بابت حق السکوت باشد
2) کدام منطق می گوید سازمانی که قادر نیست حتی حقوق پرسنل خود را تامین کند باید بخشی از پرسنل خود را عضو هیات علمی نماید ؟؟؟؟؟ ایا این خودخواهی نیست؟؟؟
3) ایا بهتر نیست بجای این همه دروغ پردازی و سیاه نمایی راه حلهایی جهت افزایش درامد و بازدهی سازمان ارائه نمایید تا این سازمان از این وضعیت به قول شما بحرانی خارج گردد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر ..اگر ...اگر... واقعا دلسوز هستید
با تشکر
یامهدی 4 اسفند 1392
اعتدال یعنی اخراج
آن مرد که اخراج نمیکرد رفته است؟!
سینه سوخته 4 اسفند 1392
مدیر جدید الان نیروی های جوانی که توسط مدیران قبلی بخصوص در دوره دولت آقای احمدی نژاد به کار گرفته شده اند: اخراج می کند و بعد از مدتی که فضا به آرامش رسید با یک مصوبه من درآوردی نیروهای جوان خود را جابجا می کند.
این فقط مختص جهاد دانشگاهی نیست بلکه برای تمام سازمان ها و نهاد ها می باشد.
نا شناس 4 اسفند 1392
دولت تدبیر و امید رو هم دیدیم!!! نه از تدبیر خبریه و نه از امید
نا شناس 4 اسفند 1392
آقای استاندار؛ اوضاع ادارات مازندران خیلی خرابه، به مدیران تذکر بدید که اینقدر کارمندان را تهدید به اخراج نکنند!
نا شناس 4 اسفند 1392
آقای استاندار؛ اوضاع ادارات مازندران خیلی خرابه، به مدیران تذکر بدید که اینقدر کارمندان را تهدید به اخراج نکنند!
نا شناس 4 اسفند 1392
بابا اين استاندار هيچ خوبي اي نداره؟؟
به هر حال اومده بنده خدا كاركنه چرا همش منفي ميگيد؟؟
نا شناس 4 اسفند 1392
تا موقعی که مسئول پشتیبانی و دار و دسته اش هستن وضع همینه ... انصافاً راست گفتن.......
نا شناس 4 اسفند 1392
.............این باند بازی ها تمومی نداره............

..........اگه این افراد ریگی به کفش ندارند چرا به قول این آقایان و خانمها چراغ خاموش دارن میرن..........

نا شناس 4 اسفند 1392
مهدی نژاد کجایی که تازه فهمیدیم چه مردی بودی
حسین 4 اسفند 1392
من اخراجیه دولت احمدی نژاد هستم
سید کمال موسوی 3 اسفند 1392
سلام بقول دوستم اعتدال اخراج.. امار بگیرید این مدت این کمباین دولت تدبیر از روی چند هزار نفر رد شده؟ بازی با کلمات توسط رئیس این دولت فریاد می زند
نا شناس 3 اسفند 1392
من کارمند جهاد دانشگاهی ام. همه اش درسته الان مجموعه با یک سرخوردگی عجیبی روبرو شده الان که کسی دلش به کار نمیره
نا شناس 3 اسفند 1392
عجب آدم بی رحم و سنگدلی بود با این همه تورم بالا و درامدهای کم، چگونه با چه دلی توانست بدون هیچ حقی این افراد بیگناه را بیرون کند؟؟؟؟!!!!! آیا شب راحت سر بر بالین می گذارد؟؟؟؟!!! پیامبر ما فرمودند اگر بدانی همسایه ات گرسنه است مسلمان نیستی . پس معلوم می شود این آقای بی رحم بویی از مسلمانی نبرده است.
نا شناس 3 اسفند 1392
آقای امیــــــــــــــــــــــــــــد آقای تدبیــــــــــــــــــــــــــــــر کجایی؟؟؟؟؟

به این روسای نابغه ات بگو اینقدر دیگه تند تند با داس درو نکنن آخه این نیروها آدمن
اکبر 3 اسفند 1392
مردی نبود فتاده را پای زدن گر دست فتاده ای را گیری مردی
البته هیچ یک از اخراجی های حاضر و آینده فتاده نیستند آنها دنبال تولید ثروت دانش بنیان بودند بالاخره تحریم ها باید از یکجا بزند بیرون اگر کشور پول داشت و پژوهش اعتبار پیدا می کرد البته دوای جهاد دانشگاهی مازندران در حال انتظار اینگونه اقدامات فقط دوره احتضارش را کمتر می کند اهل تدبیر و اقتصاد دانان کجایند اینجا ما نیاز به عقل اقتصادی فکر برآمده از ایمان خلوص نیت استقلال و تشویق و امید به نیروها داریم واقعا تقصیر از آن کیست؟؟؟
عابد 3 اسفند 1392
به اطلاع همه دوستان سسینما
اخراجی های 5 و 6 در جهاد دانشگاهی مازندران ساخته می شود این بار تراژدی تر از همیشه
نا شناس 3 اسفند 1392
مگر در استان مازندران جهاد دانشگاهی هم داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!عجب!
نا شناس 3 اسفند 1392
من با نظر کامنت دوم که از کار کنانم جهاد دانشگاهی است موافقم سوالم اینجاست این 14نفر تا بحال در زمان اقای ....... که مسئول انحا بود و بواسطه ایشون بدون حساب و کتاب وارد سازمان جهاد دانشگاهی شدند حالا سهم خواهی از نظام دارند بنظرم اینها اولا چه جوری وارد شدند ایا در ان مقطع که همه داد میزدند اینها را نیتز نداریم صدای اینها در نیامد حالا دولت تدبیر باید هزینه اینها را بدهد 62ب
نا شناس 3 اسفند 1392
بحث اخراج نیست واقعیت اینه که خیلی از نیروهایی که در دو سه سال اخیر وارد دستگاهها اجرایی شدند فاقد مجوز قانونی و حتی مبنای غیر منطقی در بکار گیری نیروها باعث چنین مشکلات سنگینی شده که اکثر اینها با پارتی و بدون انجام مراحل استخدامی بوده که واقعا حق خیلی ها ضایع شده
نا شناس 3 اسفند 1392
نمی دانم این مدیران را از کجا پیدا می کنند؟
نا شناس 3 اسفند 1392
آقای استاندار
با عرض سلام
شما را به خدا بداد نیروهای قراردادی انتقال از کلانشهرها برسید، الان چند سالیست که منتقل شدیم و طبق مصوبه هیات دولت باید تبدیل وضعیت می شدیم هنوز پیمانی نشدیم، نمیدانیم از کجا ضعف هست.الان هم در یکی از این سازمانهایی که وزارتخانه هایشان با هم ادغام شدند مشغول به کاریم. همه کلانشهرها تبدیل وضعیت شدند جز ما ـ می گویند شما چون خوردید به ادغام وزارتخانه ها کارتان به عقب افتاد
نا شناس 3 اسفند 1392
درود بر دولت تدبیر و امید که به کشور جانی دوباره بخشید
نا شناس 4 اسفند 1392
انشا الله درست میشه و به سر کار بر میگردند
نا شناس 4 اسفند 1392
آقای روحانی هم گفتند که کسانی که بدون بلیط سوار شده اند باید پیاده شوند.
نا شناس 4 اسفند 1392
خدایا کی وقت این دولت تمام میشه؟از کسانی که حرف و عملشان یکجور نیست واقعا بدم میاد.اخه اینا مدیرند گذاشتی؟؟؟؟؟
نا شناس 4 اسفند 1392
درسالهاي قبل حدود6يا7سال ابتداي ايجاد جهاد سازندگي تعداد به تقريب 100تا140نفر از كاركنان جهادسازندگي استان مازندران از محل اعتبارات عمراني استان حقوق ميگرفتند كه پايه محكمي نداشتند وهراس اخراج شدن راداشتند و اقاي فلاح كه دران زمان درجهاد كار ميكردند نيز به باين موضوع واقفند اما باتدبير اين موضوع حل شد وبراي اين گروه ازبودجه جاري با جابجايي تامين اعتبار شد حالا هم سعي شود تامشكل موجود از راه قانوني حل گردد
عباس 4 اسفند 1392
اقای حسینی ریس جهاد دانشگاهی مواظب خودت باش
نا شناس 4 اسفند 1392
حتما از این پارتی دارها بودند که بدون ضابطه سر کار اومده بودند
نا شناس 4 اسفند 1392
آقای استاندار
خواهش می کنیم هوای بچه های انتقال از کلانشهر را داشته باشید
آقای رمدانی شما را به خدا یک مقداری از تبدیل وضعیت بچه های کلانشهر هم مطلب بنویسید.
دعایتان می کنیم
مهدوی جمنانی 4 اسفند 1392
این اخراج چه ربطی به دولت دارد مجموعه جهاد دانشگاهی هیچ ربطی به دولت ندارد آقایان طرفدار آقای احمدی نژاد که احتمالا یکی و دو نفر بیشتر نبوده و استخدام شدند تا از صبح تا غروب در سایت ها به طرفداری از رئیس جمهور ضعیف قبلی مطلب بگذارند خیلی تاسف بار است در همین زمان دولت آقای احمدی نژاد بود خیلی از واحدهای نمونه تولیدی کشور و به تبعه آن مازندران مثل گاودارای چپکرود را بین خود تقسیم کردند البته ابتداء آنرا بی رونق و زیانده کردند و بعد یا با رانت و زیرمیزی فوختند و یا مثل چپکرود قطعه بندی و ویلاسازی کردند یکی باید پیگیر این خیانت ها شود تا مردم بدانند آنها با بیت المال چه کردند جهاد دانشگاهی هر جایی پا گذاشت آنجا را خراب کرد البته همه و همه با دستور و درایت مرکزنشینها در تهران صورت گرفت دلتان فقط برای 14 نفر نسوزد اگر میخواهید واقعا دلسوزی کنید این خیانتها را پیگیری کرده و عاملین را با اشد مجازات تنبیه کنید .
صبرایی 4 اسفند 1392
اقای استاندار بخداوضع ادارات خیلی تواستان مازندران بده..ت. ا میاندرود یه بازرس داره تموم ماباغداران وبیمه کارگری وباربری روقلع وقمع میکنه هیچکس هم نیست بهش بگه بالای چشمت ابرو ما گناه نداریم اقای استاندار به داد مابرس......سورکی ریکا
مهدی 4 اسفند 1392
با سلام.در استانداری گلستان هم برای پایان سال اخبار تعدیل به گوش میرسد.برای نیروهای قراردادی برنامه دارند.استاندار محترم تحت حلقه افراطی مشارکت دفتر
قرار نگیرند
نا شناس 5 اسفند 1392
باید بگم بچه های جهاد دانشگاهی بخصوص بچه های جوان همه با دولت آقای روحانی بودند. همه بچه های نخبه و باسواد بودند که از خیلی از فرصتهاشون گذشتن و اومدن جهاد به خاطر این که کار علمی انجام بدن اگر رزومه نداشتن هرگز نمی تونستن وارد جهاد بشن اونایی که میگن اونا بدون پارتی اومدن بهتره نگاهی به رزومه های این بچه ها بندازن تازه همه اخراجی ها که تازه وارد نیستند بعضی هاشون 7 ، 8 سال سابقه کار دارند دو تا بچه دارند سرپرست خانوارند. بهتره کمی خودمونو بذاریم جاشون دم عید با این وضعیت گرونی و مشکلاتی که هست کسی که این همه سال تو جهاد کار کرده و همه فرصتهاشو از دست داده با نزدیک به 40 سال سن حالا کجا باید بره؟ با همه تلاشهایی که برای جهاد کرده و اسنادش هم هست؟ حالا به خاطر بی عرضگی مسئولینش، غرض ورزی یا هرچیز دیگه تمام زندگیش داره از هم می پاشه؟ واقعا بچه های جهاد دستشون به کجا بنده؟ با اینکه چند ماه حقوق نگرفتن صداشون درنیومده زندگیشون رو هواست همش دارند جریمه دیرکرد قسط می دن تازه باید دلواپس فرداشون هم باشند....... وای تو رو خدا یه کم خودمونو بذاریم جاشون....... تو رو خدا به داد کارمندان مظلوم جهاد برسین
نا شناس 5 اسفند 1392
آقا من هم از پرسنل جهاد دانشگاهی مازندرانم این حرفها اگر درست هم باشه از چند سال قبل از ریاست قبلی نیز هم هست.. اون بود که بدهی چند میلیاردی ارث گذاشت واسه ما و ما حالا داریم تقصیرها رو میندازیم رو دوش رییس فعلی... لطفا انصاف داشته باشین و بجاش کار کنیم و وجدان داشته باشیم و واسه سیستمی که داریم توش کار میکنیم دل بسوزونیم.. لعنت خدا بر اونایی که منافقن و تو دوره قبلی کلی پول به جیب زدن و جهاد به گند کشیدن.. ما به دوره رییس فعلی امیدواریم ....قطعا هر عمل جراحی هم درد داره و هم خونریزی ولی اخرش سلامتی و عافیته.
نا شناس 5 اسفند 1392
اولا مطالبی که به دوره روحانی یا احمدی نژاد ربط می دن ربطی به این دولتها نداره این دسیسه تهرانی ها با برخی از نیروهای قدیمی است که برای پست گرفتن اموال بیت المال را که هدبه خبرین و دولت بود به حراج می ذاشتن نمی دونم پیش خدا چه جوابی می خوان بدن؟
دوما اقای حسینی دستت درد نکند جهاد جای آدمای تنبل و تن پرور نیست مدارک آبکی توی اداره ها فراوانه اگر کار بلد بودند جهادبه این روز نمی افتاد مخصوصا چند نیروی جذب شده کارورز و پیام نوری و غیر مرتبط با این نهاد مبتکر البته خودت هم زیاد بارت نیست تو هم سه سال در دانشگاه مازندران معلوم نبود چی کار می کردی مفت می خوردی و می خوابیدی و نقشه می کشیدی شاید واسه همین رئیس شدی. ولی الان داری خوب کار می کنی به همین کارت ادامه بده تا در جهاد تخته بشه همه دعات می کنن
نا شناس 6 اسفند 1392
عجب چرخیه این چرخ گردون خیلی خوب داره می چرخه
نا شناس 6 اسفند 1392
به نظرم اضافه کار یه سری رو کم کنن مشکل حله.بعضی ها تو ادارات انگار باید همیشه اضافه کار بالا بگیرن بقیه هم تماشاچی باشن
بي نام 6 اسفند 1392
چرا نظرات رو غربال ميكنيد آقاي سردبير
نا شناس 6 اسفند 1392
اولا چپکرود در زمان احمدی نژاد غارت نشد بلکه در زمان خاتمی نژاد بود که به غارت رفت ، در زمان احمدی نژاد و در دوره مهدی نژاد تمامیت ارضی جهاد دانشگاهی حفظ شد و فقط با خیانت برخی از جهادی های بیکار و عاطل باطل ایشان در زمان دولت امید و تغیر ار زیاست برکنار شده و مدیریت فعلی بر روی کار آمدند ، که از قدیم و ندیم مانده است که طاقاری بشکند ماستی بریزد ، جهان گردد به کام کاسه لیسان .
نا شناس 6 اسفند 1392
برنامه جدید سینماهای کشور اخراجی های 14
علی 6 اسفند 1392
فَاصْبِرْ عَلَى مَا يَقُولُونَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ طه/130
علی 6 اسفند 1392
اگر طبق قرارداد کارفرما طبق قانون می تواند یکماه قبل عذر پرسنل را بخواهد پس جنگجال برای چه ؟ این قانون را من و تو قبول کردیم اگر این قانون اشکال دارد خوب برویم از بانی آن معترض شویم
حال حسینی بهترین راه را برای تعدیل انتخاب کرد چرا که حوزه ها را از نظر درامدی مستقل کرد آن حوزه هایی که لاف درآمدزایی می زدند و همیشه منت بر دیگر حوزه ها داشتند بسم الله... کجایند آن مدعیان
نا شناس 7 اسفند 1392
تا کی این وضیعت ادامه داره. آخه 3 ماه حقوق نگرفتیم عیدی و معوقه هم نگرفتیم. تا میگیم حقوق چی شد میگن اخخخخخخخخخخخخخخخررررررررررراااااااااااااججججججججججججججججججج. این بدرد ریاست نمیخوره.
نا شناس 7 اسفند 1392
مگه میشه بنده با 20 سال سابقه اگر مرکز درآمد نداشت حقوق نگیرم. یک کمی از جهاد های دیگه یاد بگیرید . یک سال نشد که حقوق ها رو به موقع پرداخت کنن.
نا شناس 7 اسفند 1392
مدیران مرکز رو عوض کنید تا آموزش از این بحران نجات پیدا کند آقای معاون
نا شناس 7 اسفند 1392
مدیران مرکز رو عوض کنید تا از بحران آموزشی در بیایید. مدیر لایق بیارید.
نا شناس 7 اسفند 1392
آقای شمال نیوز اینا اینقدر رو دارن که هنوز هم دارن اخراج میکنن
نا شناس 7 اسفند 1392
راستی کسی از مهدی نژاد خبر نداره که الان کجارو داره خراب میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جهاد دانشگاهي 7 اسفند 1392
هر كس بد ما به خلق گويد ما چهره خود نمي خراشيم / ما خوبي او به خلق گوييم تا هر دو دروغ گفته باشيم
نا شناس 6 اسفند 1392
مهدی نژاد مرد میادین سختی که اینها تهمتهای زیادی به اون زدند
نا شناس 6 اسفند 1392
سوالم از آقایان متفکر دولت تدبیر و امید اینه:

این افراد بی سواد و چه چوری میارن رییسشون میکنن
نا شناس 7 اسفند 1392
آقای حسینی من شجاعت شمارو تحسین می کنم. تعدیل نیروهای ناکارآمد کار بسیار دشواری بود که خوشبختانه شما جسارت انجام این کار رو داشتید. بهتون تبریک می گم.
نا شناس 11 اسفند 1392
این آقایانی که الان دارای سمت هستند

دائماً در حال دروغ پراکنی و شایعه پراکنی اند و دائم با دروغها و تهمتهای که میزنن افراد رو از سر راهشان بر می دارن و دائم کارشون را با آمارهای دروغین توجیح میکنند

خدا به داد بچه های جهاد برسه
نا شناس 11 اسفند 1392
سلام و درود بر مهدی نزاد
امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی آن مرد تو بودی که بر مخالفانت هم دید منصف و پر ترحم داشتی
نا شناس 11 اسفند 1392
آقای حسینی من هم شجاعت شمارو تحسین می کنم. .........

چون هیچ کس جرأت نداشت چنین خرابی را ایجاد کند.... احسنت بر تو ای مرددلیر
نا شناس 23 اسفند 1392
عمل جراحی درد داره و خونریزی و لی آخرش عافیته؟؟؟ این جمله ی آقای شافعیانه . تو کامنتهای بالا از مریدانش نقل شد . تو پشتت گرمه که این حرفو میزنی . کدوم عافیت ؟ این عمل جراحی آخرش مرگه. تو هم میمیری . راستی حاضری بری بیرون رفیقت جات باشه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.